BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, July 27, 2010

~~hari ini~~

~~alarm nset aku berbunyi pkul 8 pg..mate ngatuk giler..aku tido balik..hu3..terjaga pkul 8.50pg..ak terus capai tuala dan mandi..aku siap2 nk dkt pkul 9,25pg..madam sruh dtg pkul 9.30pg..kebetulan hujan renyai pulak..leh tahan lbt..hu3..aku tipon madam..leh x aku dtg lewat ckit..madam sruh dtg pkul 10 pg.so aku gerak dri umah pkul 9.48pg..smpai pkul nk dkt pkul 10 pg..terus jmpa madam ........ish tenet nie..tgh sedap2 tulis blog dia xde pulak...haaa..bru ade balik..mcm k****** lah..ha3..okey smbung balik cite td..lps jmpa mdam,g lah jmpa mentos mentel aku yg pedas 2..ha3..mmg pedas pon..nmpak jew orgnye senyap..tp...teeettttttttttttt..ha3..rahsia..nnti x pasal2 aku lak kena saman..ha3..mane nk cri wet nk bayor saman???jmpa mentos kena bebel..asl jmpa kena bebel..mcm mak aku dh..aku wat pekak telinga jew..bak kate org masuk kanan kuar kiri.ha3..tol x ipin upin??tol3..jmpa pasl nk tnya subjet apew aku nk ambek..buntu 2..sekali tnpa di sngka kena wat jadual..xprnh aku buat kena wat lak..patut r pg td hujan renyai..hu3..tp rase2 xde kena mengena kot dgn hujan..hmm..lps dh wat aku lupa lak nk tgk klas mane yg aku leh masuk..sengal nye..ha3..xpsl2 mentos aku kena crikan..ha3..bak kate org 'ringankan jari jemari anda untuk menekan click pada pc'.hu3.ambek subjet 2 xkena..ini pulak clash..ini pulak x leh ambek..mcm2 ada..ha3..lps 2 dh sudah pilih subjet yg mentos aku pilih..tiba3........terdgr perkataan yg x kureng senang dgr..awk pointer brapew jew..nk ambek 4 subjet..perh..aku tau lah pointer aku brapew..tp..2 mcm menghina jew..nk ngis aku td..cover jew..napew lah manusia x tidak lari dri mengata kelemahan org..sorok2 sudah..nk suruh satu dunia tau yg pointer aku brapew jew..berlagak nk ambek 4 subjet..tp..aku x simpan dendam apew2 pon..take it positive lah..biar lah..aku bukan jenis nk bantah ckp org sngt..aku redha dan trima apew pon org kate..biarlah..ari nie ari aku..esok ari kau pulak..mybe nie permulaan untuk segala-galanye..aku harap aku x mls agi.aku juga harap agar org x kutuk2 aku agi...aku juga harap agar mereka beri peluang kedua kepada aku..'aku berharap'..guys..please give me one more chance..aku harap aku x sia2 kan peluang kedua nie..insyallah..amin..


~~pecah kace pecah gelas~~
~~sudah bace jgn bls~~

~~kueh raye pelbagai rase~~
~~sudah bace jgn terase~~



~~cahaya mentari~~

0 memekak: